Login

Wie is online

We hebben 167 gasten en geen leden online

Zoeken


25-03-2012 Effe Beffe - Pieter Hanssen

Beste MTK-vrienden en vriendinnen,
Ik heb gisteren met Pieter en Inge, Big Lei en Els en Michel Jacobs alweer de eerste tocht (althans voor mij) van het nieuwe MTK-toerjaar 2012 gereden. Het eerste stuk was autoweg dus daar valt weinig over te vertellen. Vanaf Eijsden ging het binnendoor bij Withuis de grens over en toen begon het genieten. Het lijkt wel of de wegen in België èlk jaar slechter worden maar het plezier van het mooie landschap en het prachtige weer was er niet minder om. Geweldige dag gehad. Pieter en Inge hadden een verassing in de vorm van een picknick-topkoffer bij zich waar we heerlijk van gesmuld hebben.
Die picknick vond ik (en n.m.m. de ànderen óók wel) een goed idee. Moeten we vaker doen dan hoeven we ook niet zo lang te wachten op onze bestelling zoals in Teuven. Degenen die toen mee geweest zijn weten wel wat ik bedoel. Al met al hebben we gisteren tòch zo'n 365 km gereden. Zéker voor herhaling vatbaar maar wat mìj betreft de volgende keer liever s'zondags. Pieter en Inge (hoe is het met het zitvlees ?) bedankt nog voor de goede zorgen en de prachtige rit. MTK-ers, èlke keer wat méér deelnemers en ons toerseizoen kan niet meer stuk. Tòt de volgende rit òf tot de motorinzegening in Grubbenvorst (Ìk kom zoals gebruikelijk natuurlijk op de fiets).

Groeten uit Panningen (Peel en Maas)
Ger Craenmehr


15 april 2012 - Motorzegening Grubbenvorst.


Er waren maar weinig rijders die mee gingen naar de zegening, ongeveer 15. De temperatuur was ook “weinig”, 10 graden Celsius. Van beide ongeveer de helft van wat we normaal gewend waren voor de motorzegening.
Ikzelf reed voorop naar Grubbenvorst, we stonden dus ook vooraan in Grubbenvorst, ook daar waren rond half elf nog maar weinig motoren te zien. No g veel minder dan de helft. Het zat dan ook niet echt mee vandaag wat betreft het weer. Echter later kwamen er meer motoren bij te staan, kennelijk hebben ze gewacht op goed weer of wilde men zekerheid of het droog bleef.
En bleef droog, niet van harte maar het was droog. Behalve uiteraard voor de echte zegening van de pastoor, die sauste goed. Zoals normaal ook allerlei pluimage volk en motoren, van piepjong tot oud of antiek, tot in de puntjes verzorgt of ... niet. Je kan het op de foto’s terug zien.
Op de terugweg begon het heel zachtjes met kleine een druppeltjes te regenen. Nadat we in Grubbenvorst de uitgang hadden gevonden hebben we ook niet lang meer rondgereden (even naar A74 kijken met 3 man) en zijn we richting Kessel gereden. Daar zagen we een aantal MTK-ers al bij de Boejser binnen zitten.

Goed, op naar de eerste tocht, en beter en warmer weer toegewenst.
Gr Wim
 
 
30 april 2012 - Piet Bouten -Bloesemroute
Steevast elk jaar rijdt Piet Bouten de bloesemroute op Koninginnedag. En waarom zouden we een goede traditie gaan veranderen. Daarom had Piet 2 routes doorgemaild die we … niet gingen rijden. Piet ging een 3e route rijden die er wel veel op leek, want de andere routes waren of niet te rijden via GPS of er waren teveel wegomleggingen. Daarom route 3, zelfde streek, zelfde dag. Dit jaar niet naar de Linge maar naar Bels, Haspengouw om precies te zijn. Na een uurtje of 2 rijden tijd voor koffie, achter op het terras, lekkere en snel koffie. Geen klagen. Daarna verder rijden richting de bloesem enhet glooiende landschap van Haspengouw. Rijden, rijden, rijden op een rustige maandag, Lekker warm, stoffig zelfs. Toen toch maar snel een tankstation opzoeken want we hadden al dik 200km gereden. En na het tanken eten bij Martenshoeve… 2 uur wachten op het eten was wel erg lang. Tijd om flink wat onzin te verkopen, Vertrekken kon wel maar we hadden al betaald. Dat ga je dus niet doen. Na een lange pauze was het eten overigens wel lekker. Toen maar snel weer doorrijden naar Kessel, Daar kwamen we om 18h00 aan. Niet overdreven lang gereden maar wel lang gewacht op eten. We hebben in totaal iets van 315km gereden, leuk, lekker weer. Op naar de volgende rit.
Gr Wim
 
20 mei 2012 - Eifel - Mart Hanssen
Nadat we Mart een belletje gegeven hebben zijn we naar Mart toegereden, in Spaubeek. Van daaruit met Mart voorop naar de Eifel. Met een sanitaire tussenstop van Ger Craenmehr reden we door naar onze eerste tussenstop. De koffie kwam wat later, eigenlijk niet en we gingen vroeger lunchen. In Heimbach genoten we van een welverdiende schnitsel. Met of zonder saus, met of zonder lang wachten. We zijn doorgereden onder stralende zon die toen nog scheen naar Ambt Mariawald en verder de Eifel in om het rondje ook sluitend te maken. Na een koffiestop bij Mont Rigi was het gedaan met het mooie weer en de regen kletterde omlaag, en niet een beetje. Het stopte met regenen net zo snel als het begonnen was maar de leed was al geschiet, nat. We namen een afkorting op de route en reden via de snelweg naar huis toe. Het laatste stukje besloot Mart even in de zandbak van de Mussenberg in Neer te gaan spelen, gevolg, vliegende stoelen, gereedschap weg en een illusie armer. Dat wordt komende week nog even zoeken naar de buddyseat. Op het terras van de Boejser kwamen we Pieter en Inge nog tegen die terug kwamen van hun4-daagse vakantie trip
Het was mooi weer (meeste tijd tenminste) en we hebben met 12 rijders ongeveer 358 km gereden.
 
Bedankt Mart.
 
 
Pieter Hanssen – Pinkster Picknick - 27 mei 2012
Stralend weer, mooie temperatuur, kan van tevoren al niet meer kapot, de pinkster picknick route van Pieter Hanssen. In zijn vertrouwde gebied de Ardennen. Met zo’n 13 rijders vertrokken we in Kessel om 8h30, iets eerder want de route was lang. We reden via de snelweg waar we in Beek de snelweg verlaten en alsmaar binnendoor reden via Teuven naar Henrie-Chapelle. Bij het oorlogskerkhof hadden we aan de andere zijde van de weg een mooie picknickplaats gevonden. Bij de muur, mooi uitzicht en iets meer eten dan normaal het koekje. Iedereen had zijn eigen lekkernijen meegenomen, er waren boterhammen, koekjes, eieren, gehaktballen etc. Na een kleine pauze reden we door naar de beloofde uitzichtpunten bij l’Outhe. Eerst nog wat lekkere binnenwegen, beter wegdek dan enkele jaren geleden trouwens. Even tanken en een stop bij l’Ourthe. Een Duitser probeerde Frank op zijn beste engels uit te leggen dat we niet naar beneden moesten lopen, geen uitzicht. Er was ook geen uitzicht, we zijn ook niet gelopen. Pieter heeft nog wat foto’s gemaakt in de uitzicht toren. Na een lunch-je (men had enkel tosti’s) zijn we doorgereden. Uiteindelijk heeft Pieter wat bochten ingekort in verband met de lengte en tijd. Na een korte stop onder de snelweg hebben we de snelweg genomen naar huis.
Goede tocht en 395km op de teller gezet.

Bedankt Pieter
 
 
Eind Mei, Isle of Man, Piet Bouten, Jan Hendrix en Jos Beeren

 

Ierland de Zuid en West kust, TT-races Isle of Man, Wales, Stonehenge, Krijtrotsen, Dover, Calais.  

23-5 t/m 7-6-’12. 3600km

 

Wo 23-5 Kessel – Cherbourg. De bijzondere hoge brug over de Seine bij Le Havre. Op het schiereiland Normandie een stukje van D-day bij Arromanche en in St. Mere Eglise de soldaat die aan de kerktoren hing. Veer Cherbourg – Rosslare

 

Do 24-5 Rosslare, Ierland. Rosslare, R736 Bridgetown, R733 Duncannon, Veer naar Crooke, Tramore R675 tzv Waterford, Fenor, Bunmahon, Dungarvan.

 

Vrij 25-5 Dungarvan, N25 Midleton, Omdat we gisteren besloten hebben om op 28-5 in Dublin de bierbrouwerij Guinness te bezoeken waarvoor we een halve dag uittrekken, gaan we niet naar de Clifs Mizen Head in het uiterste Zuidwesten maar vanaf Cork Noordwest. N25 Cork, N22 Macroom, N22 richting Killarney, Bij Poulgorm Bridge R569 naar Kilgarvan, Kenmare noord N71 Killarney, Molls Gap Li R568 naar Sneem, N70 Ring of Kerry, Castlemaine R56, N86 naar Dingle, rondje R559 Dingle – Dingle langs de Atlantische Oceaan, R560 via Connor Pass, Camp.

 

Za 26-5 Camp, N86 Tralee, R556 Ballyduff, R551 Tarbert, Veer Tarbert-Killimer, N67 Kilrush, Kilkee, R478 Ciffs of Moher, R477 The Burren, Ballyvaughan, N67 N18 N6 Galway.

 

Zo 27-5 Galway, R336 Barna, Everan, Maam Cross, N59 Richting Clifden, voorbij Recess R344, Connemara Nat. Park, Kylemore Pass N59 naar Leenane, Leenane R336 Maam, R345 Cong, Cross, R334 Headford, R333 N17 Tuam, R332, N63, Newbridge R363 Athlone, N6 M4 Dublin.

 

Ma 28-5 Dublin, Bierbrouwerij Guinness.

 

Di 29-5 veer Dublin – Douglas, Isle of Man.

 

Di 29-5 t/m di 5-6 TT-races Isle of Man. 29-5 B&B adres bij Rodney en Carol Clark in Onchan, Op 60min. loopafstand van de Grandstand, 10min. tot Signpost Corner. We krijgen elke dag een zeer uitgebreid ontbijt gepresenteerd. Een uitstekend B&B accomodatie. Tegen 18:00u gaan we naar de training kijken bij Governers Bridge, een hairpin, 2km voor de finish.

 

30-5 Rondje Circuit. Signpost Corner, langs de Grandstand Start-Finish, Quarterbridge, Braddan Bridge, Ballacraine corner bij St John’s, Kirk Michael Village, Ballaugh Bridge, Sulby, tot aan Parliament Square in Ramsey. Vanaf ongeveer Ramsey Hairpin tot aan Greg-Ny-Baa(16km), het deel van het circuit dat over de berg loopt, is gedurende 14 dagen permanent eenrichtingverkeer. Velen maken hier gretig gebruik van. Vroeger was dat alleen gedurende Mad Sunday. De snelheidverschillen zijn echter erg groot. Wij vinden dit daarom te gevaarlijk en rijden dit deel van het circuit niet. Noordelijkste punt van het eiland Point of Ayre, kiezelstrand, mist hoorn. Om 18:00u training, we gaan bij The Bungalow staan, op de berg Snaefell(700m), vanaf Sulby loopt een

mooie kronkelweg naar The Bungalow. Na de solo’s wordt, door de snel opkomende mist, het zicht slecht. De training voor de zijspannen wordt dan ook afgelast. Het is 21:00u.

 

31-5 Regen. We lopen naar de paddock achter de Grandstand. Alles vrij toegankelijk. Bezoeken de promenade in Douglas en volgen vanaf 18:00u de trainingen vanaf de Grandstand(tijdens de trainingen is deze vrij toegankelijk). De zijspannen rijden(vliegen) hier met 131 mijl/u (210 km/u) voorbij. We lopen naar Signpost Corner maar dat duurt langer dan we dachten. We kunnen daar nog net een 10-tal solo coureurs zien voor het einde van de training.

 

1-6 Calf of Man, enkele kleine eilanden bij het zuidelijkste punt van het eiland Man. We rijden via Peel, een mooi zandstrand. Vanaf hier een mooie kronkelweg hoog langs de Westkust naar de Calf. ’s Avonds, vanaf 18:00u, volgen we de trainingen bij Ballaugh Bridge, beroemde plek waar de solo’s, maar ook de zijspannen, zoals in de motorcross, even het luchtruim kiezen.

 

2-6 Races. We gaan in Kirk Micheal kijken. Parkeren de motoren bij Rhen Cullen. Lopen vanaf hier via the old railway naar Kirk Micheal. Na de 6 rondjes Superbike(360km racen) kijken we bij Rhen Cullen naar de zijspannen. Als we genoeg gezien hebben rijden we aan de buitenkant van het circuit via Ramsay terugnaar Onchan.

 

3-6 Regen. Koffie in ‘The Cat with no Tail’. Bekijken daar de MotoGp van Catalunia. Later in de middag gaan we bij de Gooseneck naar ‘Mad Sunday’ kijken. Dit is een mooie plek tijdens de races. Ook een mooi uitzicht over de omgeving en de stad Ramsey. ’s Avonds bezoeken we de promenade in Douglas. o.a. Super motard, trial en free style motorcross.

 

4-6 Races. We lopen naar Signpost Corner. Men zou om 10:00u starten maar omdat er op het circuit een ernstig auto ongeluk gebeurd was werd de start tot 12:00u uitgesteld. We besluiten om in Laxey het waterwiel te bezoeken. Daarna bekijken we de races bij Creg-Ny-Baa en Signpost Corner.

 

Di 5-6 veer Douglas – Liverpool, Liverpool M53 zuid, A55, A5026 Rhyl, A547 Colwyn Bay, A470 Snowdonia Nat. Park, Llanrwst, bij Tan-Y-Bwlch A496, Barmouth, voor Dolgellau A493, voor Machylleth A487, Aberystwyth, A44 Llangurig.

 

Wo 6-6 Llangurig, A470 Newbridge-On-Wye, Builth Wells, A479 Talgarth, Brecon Beacons Nat. Park, Abergavenny Newport, Bristol, Bath, Westbury, Stonehenge bij Amesbury, Andover, Winchester, Pietersfield, Brighton, Newhaven, Beachy Head, Eastbourne, Krijtrotsen, Hastings, Winchelsea.

 

Do 7-6 Winchelsea, Dover, veer Dover – Calais, Calais, Kessel.

 

 

 
22-07-2012 -  Pieter Verhaegen
Zaterdag de WOW-rit.
Zondag om 9:00u “mochten” de mannen weer rijden. We waren met 8 heren en één dame.
We volgden de Napoleonsbaan langs Neer waar we onze 10e motorrijder mee hebben genomen.
Via België kwamen we langs een grote blikvanger: een enorme draak van 100m lang en 8 meter hoog. Deze draak, die ’s avonds verlicht is, staat er  ter ere van de tentoonstelling ‘de Gouden Eeuw van China’. We volgen onze weg door België via Lanaken en Riemst. De grens met Nederland passeren we enkele malen. Via Eysden/Margraten komen we weer in België terecht. Hier rijden we langs de grens met Limburg naar Raeren waar de weg ons verder voert langs het natuurpark Hohes-Venn Eifel, het Duitstalige gebied van België. We rijden verder door Jalhay richting Spa. Schitterende vergezichten met blauwe lucht sieren het landschap. Hier vinden we ook het mooie bochtenwerk waar het allemaal om te doen is. We rijden in de buurt van het Circuit de Spa-Francorchamps waarbij sommigen onder ons al nijgingen krijgen meer gas te geven.
Op de terugweg  rijden we in een bocht door het park heen. Er wordt gestopt voor de lunch bij een Belgische patatkraam.  Als de inwendige mens weer goed is voorzien, en ook sommige tanks zijn gevuld, moeten we helaas constateren dat we de route al weer bijna gehad hebben.
Het weer blijft  goed. Via Maastricht rijden we een groot stuk snelweg. Vanaf Panheel gaan we weer binnendoor langs de Boschmolenplas. We rijden via de Napoleonsbaan door Kessel-Eik. We arriveren rond 17:00u bij café den Boesjer. We hebben dan 338 km gereden. Enige familieleden/clubleden zaten ons al op te wachten.
Het was een gezellige tocht en een bedankje aan Pieter voor deze mooie rit.
Gr Hetty
 

9 augustus 2012 - Wim Peeters - Prüm

Als ingelaste vakantieroute probeerde ik de gemiste tocht in te halen, en 3 keer bleek scheepsrecht te zijn. Na slecht weer in 2011 en verkeerde datum in 2012 kon ik toch naar Prüm met MTK. Het was een mooie dag en de tocht was (naar ik hoorde van de meerijders) ook mooi. Lekker even koffie in Limbourg (bij de Chinees op de markt) en verder richting Prüm. De lunch had ik gepland bij de “Schwarzer Mann”, jammer dat zijn vrouw er niet was, altijd leuk. Maar de Schnitzel was voortreffelijk, Vanuit de lunchplaats op naar Prüm, dat is nog maar een klein stukje. Tot Prüm hadden we kleine wegen gehad, na Prüm kwamen de meer doorgaande wegen die de route naar huis vormden. De zon scheen uitbundig ondanks de wat rustige start van de zonneschijn in de morgen. Al met al een mooie dag. Bedankt aan de meerijders.

Gr Wim

 

18 augustus 2012 - Piet Bouten – Cochem

Om 7 uur wilden we vertrekken maar Piet was net iets te laat, zeker ruzie gehad met Truus, hij liet niets merken toen we vertrokken, maar 60 km verder bleek dat Truus niet meer tegen hem wilde praten en moet ik (Wim) de route verder voorrijden. Tussendoor had ik nog geinformeerd maar Piet zei op een gegeven moment dat ik maar Koffie moest gaan zoeken, zodat hij Truus eens duchtig kon aframmelen in de pauze. Na een tijd rijden koffie gevonden… een hele toer want zo vroeg is nog niet veel geopend. Ons doorzeten werd beloond met een dikke Apfelstrudel die we erbij bestelden. Truus was ondertussen ook weer gehoorzaam en Piet kon zijn eigen route weer voorrijden op weg naar Cochem. De omgeving werd langzaam heuveliger , de wegen kronkeliger, het plezier groter en de temperatuur hoger. Het weer was voorspeld toto 35 graden Celcius en dat ging het ook wel worden was het gevoel. Rond een uur of half een gingen we eten, Pizza en Schnitzel. Na een lekkere lunch vervolgeden we de tocht, weer mooie wegen en de temperatuur bereikt ede extremen, We lieten ondanks gesmolten asfalt niet van de wijs/weg brengen en reden stug verder, rustig maar met lekker briesje. Na nog een tankstop en was verfrissing op naar het motorcafe bij kamp Vogelsang in de Eifel. Daar nog snel een verfrissing en op naar huis. De snelweg op en doortuffen zonder stoppen.

Het was een mooie route met heet weer . 490km met 7 rijders

Bedankt Piet.

Gr Wim

 
8 september 2012 - Jos Beeren – Eifel
Met 9 motoren (8 mannen en 1 vrouw) vertrokken we net na 9 uur in de volle zon naar de Eifel. Via de nieuwe fly-over bij Geleen naar Brandt waar we en gingen tanken. Daarna gauw door naar de eerste tussenstop voor koffie, bij de Lange Man, gewoon nederlands bestellen. Even praten over links op de motor zitten en rechts dragen (?).We namen de tijd, we hadden tijd genoeg vandaag, koken hoefde niet want we hadden een BBQ in het verschiet. Afijn, verder de Eifel in , lekker lange en krappe bochten, mooi wegdek en het zonnetje in de lucht.. We kwamen een wegomleiding tegen maar Jos loste dat voortreffelijk op door een mooie omweg te nemen. Het werd middag en we zochten een restaurant. De ober/eigenaar had gelakte nagels of plaknagels (hetgeen ons enigszins vreemd voorkomt als motorrijder…voor een man tenminste), maar goed die ober moet het zelf maar weten, het eten was lekker.
Daarna zijn we weer doorgereden en we kwamen weer op de geplande route uit. Jammer genoeg een langzame auto net op de weg bij Vossenack. Daarna verder even tanken bij Brandt en de snelweg weer naar huis, een stukje dan want Jos ging binnendoor naar huis, over de duitse zijde. Om 17h15 zaten we weer in Kessel bij de Boejser.
Lekker 355km verder en volle zon, het zal zo’n 28 graden zijn geweest en dat in september.
Bedankt Jos !
Gr Wim
 

29 september 2012 – Geerst Niessen – Den Bosch.

Droog ? Jawel maar niet zeker. Mooi, ook wel maar niet alles. De weg….. die was helemaal niet zo mooi. De meeste stukken wel, maar waren ook stukken (sjtukke, wie ze in Kessel zegge). Onze eifel specialist had wat pech, waarschijnlijk een defecte accu naar later bleek, Thei zijn motor bleef stilstaan. Onze voorrijder Geert heeft een en andere even nagekeken en het leek op een lege accu, of niet genoeg bijladen van de accu. We hebben de Flat-six aangeduwd en hij liep gelijk. Met wat uitzetten van lampen en dergelijk hebben we de motor aan de praat weten te houden en zijn doorgereden………en dat werd later door glibberen. Wat een zooi op de weg, nergens grip en jammer genoeg een glijertje te veel van Hettie. Pardoes in het gras, geen krassen geen deuken, enkel een afgebroen remhendel. Met onze spatborden, radiateurs en schoenen vol met leem en klei zijn we doorgereden naar Den Bosch. De eerste stop was gelijk de eet stop. Aan de maas, met een klein buitje tussendoor, maar we zaten binnen en dat deed ons niet zoveel.

We zijn na het  eten doorgereden langs de maas, richting Den Bosch. Van daaruit zijn we langzaam weer teruggereden naar Kessel, met een kleine afkorting op het laatst om het niet te laat te maken.

De tocht was mooi maar werd een klein beetje overschaduwd door de defecte accu en de modder. Geert ik hoop dat je daags erop beter weer hebt gehad toen je de tocht weer hebt gereden. 311 km hadden we op de teller.

Gedankt! Wim

 

 

14 oktober 2012 - Leon Sturme – Mooi Limburg

Helemaal uit het bolletje, zonder GPS route door Limburg. Veel kastelen en vergezichten was ons beloofd. En dat werd het ook. Zelfs het weer zat mee, het was droog, de hele tocht. De zon scheen zelfs af een toe een klein beetje smorgens. Met 6 man vertrokken we net na 9 uur in Kessel, helemaal binnendoor. En inderdaad de vergezichten werden aan ons voorgeschoteld inclusief de kastelen links en rechts waar we ze nog niet wisten te liggen. Smorgens was her en der de weg nog wat nat, in de dalen waas ook wat zand en bladeren bijeen gedreven, maar smiddags kon het weer iets sneller door de bocht, wat zekerder en mooier dus. De eerste stop was in Gulpen om wat koffie/thee te drinken. De tweede stop volgende heel kart daarop in het kleine Belgische stukje van de tocht, Sippenaeken. Daar was de lunch. Na de lekkere lunch terug naar het noorden, terug naar Kessel. Maar wel enkel kleine wegen. Rond een uur of 4 waren we terug in Kessel, daar hebben we nog een lekkere kop koffie gedronken en de laatste tocht van de MTK agenda was een feit. 228km droog weer en een mooie tocht.

Bedankt voor de limburgse weggetjes.

 

Gr Wim

 

 

31 december 2012 - Wim Peeters - Bibbirrit 2012

 

Met een redelijk hoge temperatuur van rond de 8 tot 10 graden reden we in Kessel wel met 11 rijders en 1 rijdster, een hoge opkomst voor de bibberrit. Ook Sjak was erbij met de Duitse Harley Davidson, een testmotor van Jekyll & Hyde, met een andere uitlaat dus. De tocht was eigenlijk al 2 jar oud maar omdat de voorgaande jaren te slecht waren om te rijden is deze toch blijven liggen.
Richting Roermond waar we een kleine afwijking van de tocht moesten maken, omdat de weg bij de televisiemast is aangepast. Toch nog eens kijken hoe je nu naar Lerop moet rijden…
Maar goed, toch voortgezet, tijd genoeg, de tocht was immers niet zo lang. We gingen in Maaseik even wat drinken, warme chocomel of koffie. Sommigen namen er een lekkere wafel bij of zelfs een ijs. Van tevoren had ik gezegd dat we warme chocomel mee moesten nemen omdat je op een maandag morgen niet altijd een open café kan vinden, de chocomel in de motortassen bleef dus nog even zitten…
We reden verder en in Meijel hebben we een korte stop gemaakt om de tassen leeg te maken, er kwamen zelfs wafels en een spuitbus room aan te pas. Niet slecht!
De laatste tocht van 2012, een dikke 180km. Een goede afsluiting, en daarna nog even koffie gedronken bij de Boesjer.


Gr Wim
 

 

Kalender

December 2018
Z M D W D V Z
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
ma 31 dec @ 10:00 - 15:00 9e toerrit Bibberrit Wim Peeters
vr 04 jan @ 19:00 - MTK Nieuwjaarsborrel 2019

Copyright © 2017. All Rights Reserved.